29" horský trailový bicykel, hardtail, trail, Marzocchi Bomber 140 mm, Shimano SLX 1x12 rýchlostí, teleskopická sedlovka 150 mm
Jazda na hardtaili je voľba, nie kompromis, a ak si vyberieš Laufey, vyberáš si možnosť vytlačiť z každej jazdy poslednú kvapku zábavy. Si tu pre dobrú zábavu a Laufey je pripravená vďaka nízko položenej, slack geometrii, veľkej vidlici a tomu magickému pocitu, ktorý pochádza z premyslene navrhnutého rámu, ktorý absorbuje vibrácie z trailu a tlmí dopady na väčších nerovnostiach.
Pridanie trochu poddajnosti do rámu zvyšuje pohodlie a zároveň pomáha bicyklu lepšie kopírovať terén, najmä vo vysokej rýchlosti. Magická ovládateľnosť a pokoj Laufey-ny, keď sa veci zhoršia, pramení z tejto vyladenej tuhosti a každá trubka bola starostlivo navrhnutá tak, aby poskytovala čo najzábavnejšiu a najpohotovejšiu jazdu.
Toto sú detaily, ktoré si všimneš iba vtedy, keď zatlačíš pritvrdíš jazdu a zamyslíš sa nad tým, ako si sa s tým dokázal vyrovnať!
LOCKR: VŠETKO, ČO POTREBUJEŠ, HNEĎ PRI RUKE
Lockr je cargo priestor v spodnej rámovej trubke, s novou taškou OC a dostatočným priestorom pre všetky základné nástroje a všetko, čo potrebuješ na krátke jazdy ale aj dlhšie výjazdy.
READY TO ROCK GEOMETRY
Vezmi uvoľnený, nízky rám. Pridaj strmé a hlboké uhly, aby si maximalizoval manévrovateľnosť, a veľkú vidlicu so zdvihom 140 mm, keď trať zdivočie. Precízne tvarované zadné vzpery poskytujú dostatok priestoru pre priľnavé 2,6" plášte. To je recept na zábavu!
ODOLNÁ, JEDNODUCHÁ, NEZASTAVITEĽNÁ
Laufey je odolný hardtail, postavený tak, aby prežil hrubé zaobchádzanie. Továrensky namontovaný vinyl chráni spodnú rámovú trubku pred nevyhnutnými nárazmi na skaly a vnútorné káble sú chránené a skryté.
VŽDY PRIPRAVENÝ BEZ OHĽADU NA TRAŤ
Či už jazdíš XC alebo na miestny trail s prekážkami a skokmi, Laufey je pripravená. Obuj si XC plášte alebo si vyber agresívnejšiu gumu. Trailová geometria je navrhnutá pre zábavu v ťažkom teréne, ale to tiež znamená, že je dodá dôveru nováčikom.
Zdokonalený hliníkový rám Laufey s tvarovanými trubkami má presne vyoladenú kvalitu jazdy a zároveň šetrí na hmotnosti. Trubky sú dvoj, alebo trojnásobne zosilnené, čím sa zvyšuje pevnosť v oblastiach zvarov s vysokým namáhaním a zároveň sa šetrí hmotnosť inde. Zadná stavba pri stredovom zložení je kovaná a obrábaná, čo maximalizuje priestor na pneumatiky pre bahnité jazdy.